Kofeinin Konsentrasiyaya Təsiri

828
0
kofe-kofein-faydalari-zererleri-tesiri-sehiyyetv

Qəhvə | kofein | şokolad – buyurun oxuyun 🙂

Qəhvə indi gündəlik həyatın əvəzolunmaz hissəsidir. Əslində günə başlamaq üçün ilk fəaliyyət güclü qəhvə içmək və ayılmaqdır… Kofein təkcə səhər oyanmaq üçün deyil, həm də idmançıların daha uzun müddət məşq etmələri üçün həll yoludur. Əgər kofeinin bir çox sahədə belə təsiri varsa, o zaman əvvəlcə kofeini tanımaqla başlayaq.

Kofein bütün dünyada 60-dan çox bitki və meyvədən əldə edilə bilən təbii bir maddədir. İstifadə etdiyimiz qidalar və içkilər arasında ən çox kofein ehtiva edənlər qəhvə, çay, kola və şokoladdır. Bəs bu qidaları qəbul etdikdə orqanizmə daxil olan kofeinin hansı təsirləri var,gəlin bunlara baxaq.

Kofeinin təsirləri

kofe-kofein-faydalari-zererleri-tesiri-sehiyyetv
Kofeinin Təsirləri

Araşdırmalara görə, idmandan əvvəl kofein qəbulu mərkəzi sinir sistemini sıxışdıraraq, daha uzun müddət məşq etməyə imkan verir. Kofein əzələlərdən kalsiumun sərbəst buraxılmasını artıraraq əzələ daralma tezliyini artırır, beləliklə məşq zamanı gücünüzü artırmağa kömək edir. Beynəlxalq İdman Qidalanma Cəmiyyətinin bəyanatında, tərkibində kofein və kreatin olan içkilərin çox təsirli performans artırıcı olduğu vurğulanıb. Təbii ki, o, kofein qəbul etmək istəyən idmançının kola və buna bənzər içkilərə deyil, qəhvə istifadə etməli olduğunu da vurğuladı.

Mətbəxdə Həkim Var 

Bundan əlavə, ağıl-əzələ əlaqəsi dediyimiz fenomen idmanla məşğul olan insanlar üçün böyük əhəmiyyət kəsb edir. Bədən tərbiyəçiləri ağırlıq qaldırarkən diqqətini cəmləməli və setlərdə hər təkrarı hiss etməlidir. Bu nöqtədə kofein diqqəti toplamaq qabiliyyətimizi artırır və setlərə daha çox diqqət etmə imkan verir.

Nəhayət, kofeinin idmançılar üçün digər mühüm xüsusiyyəti onun termogenik olmasıdır (bədən istiliyinin artması). Bu şəkildə kofein bədən istiliyinizi artıraraq dolayı yolla yağ yandırılmasını sürətləndirə bilər. Bu şəkildə kofein bir çox yağ yandırıcı əlavə məhsulun tərkibinə daxil edilir. Bundan əlavə, bəzi araşdırmalara görə, maddələr mübadiləsinə sürətləndirici təsiri də var.

İdmançılar üçün gündəlik kofein qəbulunda orta hesabla 300-400 mq kofein kifayətdir, bir fincan qəhvədə orta hesabla 100-120 mq kofein olur.

Mənbə: Coffee.az

✔ Bu xəbər sizə maraqlı ola bilər

Limon suyunun inanılmaz faydaları

Son Yazılar

Şikayət etmək şəkər yaradır

5/5 - (1)

Fikir bildirin

E-poçt ünvanınız yayımlanmayacaq. Required fields are marked *

Söhbətə başla
Bizə yazın
Salam